
EL GRAN DICTADOR (BARCELONA FILM FEST) - Cinema
Dimarts 19h a 21h
18 de maig de 2021
Espai: Sala-Teatre
Un humil barber jueu que va combatre amb l'exèrcit de Tomania a la Primera Guerra Mundial torna a casa anys després de la fi del conflicte. Amnèsic a causa d'un accident d'avió, no recorda pràcticament res de la seva vida passada i no coneix la situació política actual de país. Adenoid Hynkel, un dictador feixista i racista, ha arribat al poder i ha iniciat la persecució del poble jueu, a qui considera responsable de la situació de crisi que viu el país. Paral·lelament, Hynkel i els seus col·laboradors han començat a preparar una ofensiva militar destinada a la conquesta de tot el món.
Projecció en el marc del 100 aniversari de El Chico de Charles Chaplin
Direcció de Charles Chaplin [Comèdia satírica - 1940]
Gratuït
Preu: Gratuït
Preu Targeta persones en situació d'atur - Descompte 50%: Gratuït
Preu Tarifa persones amb discapacitat - Descompte 30%: Gratuït
Preu Tarifa persones amb discapacitat - Descompte 50%: Gratuït
Preu Tarifa persones amb discapacitat - Descompte 75%: Gratuït
18/05/2021
Reserva d'entrades
Es poden reservar un màxim de 2 entrades per persona en espectacles per adults i un màxim de 4 entrades per persona en espectacles familiars. Preguem que en cas de no poder assistir a l'espectacle, ANUL·LEU la vostra reserva per alliberar la plaça.
Recordeu que si no heu rebut un missatge de confirmació via correu, és possible que no hàgiu fet bé la reserva. Per assegurar-vos poseu-vos en contacte amb el centre.
Les entrades pels itineraris seran de caràcter nominal, i l'import d'aquests només serà retornat si s'avisa amb mínim 48 hores d'antel·lació
Abans d'inscriure't a un taller
Abans de fer una inscripció en línia has de saber que la inscripció és nominal. Amb les teves dades no pots inscriure a una altra persona.
<Normativa d'inscripcions de tallers
L'import de la inscripció només serà retornat si l'organització anul·la el taller per no arribar al mínim de places establertes o per altres raons tècniques. El centre es reserva el dret de variar, dins del propi equipament, la programació, l'horari, el professor/a o la ubicació d'una activitat si ho considera necessari. En cas de força major derivada de la crisi sanitària actual i/o perquè qualsevol autoritat governamental no permeti el desenvolupament de l'activitat a la qual ha estat inscrit/a de forma presencial (donat que aquesta circumstància pot restringir l'accés a l'equipament), aquesta activitat s'adaptarà per a realitzar-se de forma virtual, des de qualsevol dispositiu amb accés a internet. El nombre d'hores, sessions i horaris seran els mateixos. Aquesta variació no suposarà que el curs es consideri cancel·lat o suspès i, per tant, no donarà dret a la devolució de l'import de la inscripció proporcional a les sessions realitzades virtualment. Aquests possibles canvis seran informats amb antelació així com el suport o plataforma telemàtica des de la qual es continuarà oferint l'activitat.
Tarifes reduïdes dels tallers
Per beneficiar-te de reduccions de tarifes cal que presentis la documentació en el temps estipulat pel centre. En el cas del descompte de família nombrosa la inscripció s'ha de fer presencialment al centre.
Xarxa de Centres Cívics
Gestió tècnica:
AVV Congrés-Indians. Centre Cívic Can Clariana Cultural (G58071291) | Carrer Felip II, 222
info@canclariana.cat
Centre Cívic
CENTRE CÍVIC CAN CLARIANA CULTURAL
Felip II, 222
08027 Barcelona
937637299
info@canclariana.cat
